HOS OSS HAR DU :


Fast frakt på 99 kr. - interiørvarer. (fastlandet, Norge)

Fast frakt på 499 kr. - møbler. (fastlandet, Norge)


Raskt svar på mail.


PRISER
Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 % dersom ikke annet er angitt. IDEM reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.



BETALING
Hos oss kan du betale med Visa og MasterCard. Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard og all informasjon foregår mellom deg og din bank. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. Du kan også betale med PayPal.

LEVERING
Vi sender alltid varene så raskt som mulig, og innen 2 dager etter at ordren er mottat. Ved hektiske perioder kan lengere leveringstid forekomme.


FORSENDELSE

Vi sender våre varer med Posten/Bring.

Møbler og større varer med Bring eller Schenker.


Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss. Skal vi sende pakken på nytt blir kunden belastet for frakten.


Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som brev eller postpakke som kan hentes på Postens lokale utleveringssted.


*Fast frakt 99 kr gjelder kun for sendinger i Norge.  


Vi er behjelpelig med å sende til utlandet bare send oss en mail til:  post@idemas.no

LEVERANSEVILKÅR
Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 299,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.


REKLAMASJON
Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemmet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen til post@idemas.no sammen med ordrenummer og ditt fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, dersom våre leverandører ønsker varen i retur.

ANGREFRIST
Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Gi oss gjerne beskjed på mail om at du ønsker å benytte deg av angreretten.

Last ned Angrerettskjema her.


Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen!

Vi anbefaler at du sender returen som Norgespakke, da de er søkbare og forsikret i postgangen. Søkbarhet og forsikring frafaller om du sender pakker som vanlig post - og postgangen vil ta lengre tid. Pakkene kan ikke sendes som bedriftspakke. Merk deg at returporto betales av deg som kunde. Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss som oppkrav.

Fyll ut angrerettskjemaet og legg det ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).


ENDRING I VILKÅRENE
Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

TAUSHETSPLIKT
Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.

Last ned Angrerettskjema her.


Har du spørsmål så ta kontakt med oss på mail: post@idemas.no